Το νομοσχέδιο για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων παρουσιάζεται από τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο, που συνεδριάζει αυτή την ώρα στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό.
Το νομοσχέδιο στηρίζεται σε δύο πυλώνες και για την τελική διαμόρφωσή του έχουν ληφθεί υπόψη οι συστάσεις του ERA, του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και της ΡΑΣ.
Ο πρώτος πυλώνας του νομοσχεδίου θα περιλαμβάνει ρυθμίσεις, οι οποίες θα στοχεύουν στην ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ ο δεύτερος θα αφορά το προσωπικό.
Ειδικότερα, το εν λόγω νομοσχέδιο περιλαμβάνει ριζικές τομές στο μοντέλο λειτουργίας, δικλείδες ασφαλείας για την κυκλοφορία των τρένων και αυστηρή αξιολόγηση για το προσωπικό.
Παράλληλα, θα δημιουργηθεί νέα εταιρεία «Νέοι Σιδηρόδρομοι Ελλάδος», όπου θα συγχωνευτούν ο ΟΣΕ, η ΓΑΙΑ ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ. Η εταιρεία θα λειτουργεί με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, κατά το πρότυπο της ΔΕΗ.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο κ. Κυρανάκης θα ανακοινώσει και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της εγκατάστασης του ETCS στο επιτρόχιο υλικό, ώστε τα τρένα να διαλειτουργούν με τις γραμμές και να ενεργοποιείται η αυτόματη πέδηση.
Την Παρασκευή και το Σάββατο πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία, σύμφωνα με τα κυβερνητικά στελέχη, τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια με το σύστημα αυτόματης πέδησης ETCS.
Σημειώνεται ότι στις 16:00, ο κ. Κυρανάκης θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου για την εξειδίκευση των μέτρων άμεσης εφαρμογής που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τις αμέσως επόμενες ημέρες.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, που αναμένεται εντός του Μαΐου, θα τρέξει ανοιχτός διαγωνισμός για την προσέλκυση στελεχών σε θέσεις ευθύνης.
Είναι επίσημο: Ο Γιώργος Παπαδάκης ανακοίνωσε το τέλος της εκπομπής “Καλημέρα Ελλάδα”
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"