Ο Μαρκ Ράντολφ αποκάλυψε την κρυφή δύναμη που μετέτρεψε το Netflix σε έναν κολοσσό αξίας 289 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Καθώς αναλύουμε τα ευρήματα του Ράντολφ, γίνεται ξεκάθαρο ότι η επιτυχία του Netflix είναι αποτέλεσμα μιας πολύ συγκεκριμένης δεξιότητας, της ικανότητας να αντιμετωπίζει τα προβλήματα με έξυπνο και δημιουργικό τρόπο.
Ειδικότερα, ο Μαρκ Ράντολφ υποστηρίζει ότι το Netflix, από την ίδρυσή του, υιοθέτησε μια κουλτούρα συνεχούς πειραματισμού. Ακόμη και όταν οι ιδέες φαινόταν ακραίες ή απίθανες, η εταιρεία δεν δίσταζε να τις δοκιμάσει. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ίδιος: «Αν είχε έστω και μια υποψία ότι ήταν μια καλή ιδέα, όσο κακή κι αν ήταν η δοκιμή, φαινόταν να περνάει».
Διαβάστε επίσης: Lost: Η καθηλωτική σειρά επιστρέφει στο Netflix μετά από 14 χρόνια
Αυτή η ανοχή στην αποτυχία και η προθυμία να αναλάβει ρίσκα επέτρεψε στο Netflix να ανακαλύψει καινοτόμες λύσεις σε προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι παραδοσιακές εταιρείες του χώρου.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της έξυπνης αντιμετώπισης προβλημάτων από το Netflix ήταν η υιοθέτηση του συνδρομητικού μοντέλου. Αυτή η πρωτοποριακή κίνηση έλυσε οριστικά το πρόβλημα των καθυστερημένων επιστροφών των DVD και δημιούργησε μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη.
Οι πελάτες ανταποκρίθηκαν θετικά σε αυτή την απλούστερη και λιγότερο πιεστική λύση, οδηγώντας σε μια εκρηκτική αύξηση της πελατειακής βάσης του Netflix.
Κέρκυρα: Σπεύδει ομάδα της ΕΜΑΚ για να συνδράμει την πυροσβεστική ενόψει της κακοκαιρίας
Παξοί: Βυθίστηκαν ιστιοφόρα από το ξαφνικό μπουρίνι (pic+vid)
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"