Ελλάδα, ΗΠΑ και Νότια Κορέα δημιουργούν νέο ναυπηγικό κόμβο στην Ελευσίνα – Επενδύσεις 1,35 δισ. και 10.000 θέσεις εργασίας
Τι ανέφερε η Κίμπερλι Γκιλφόιλ
29.05.2026 - 20:58Τι ανέφερε η Κίμπερλι Γκιλφόιλ
29.05.2026 - 20:58"Σχετικά με την επέκταση των οικονομικών δραστηριοτήτων της ΟΝΕΧ"
21.11.2025 - 14:32"Όλο και περισσότερες δυνατότητες ασφαλούς εργασίας για νέα παιδιά"
30.10.2024 - 11:36Το μήνυμα του υπουργού Εργασίας
03.11.2023 - 11:55Θα αποτελέσουν πυλώνα για την εθνική αμυντική βιομηχανία
10.11.2022 - 19:28Υποστήριξε ότι οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία θα είναι ικανοποιημένοι
02.09.2022 - 16:13Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα ναυπηγεία Ελευσίνας.
31.08.2022 - 15:23