Eurovision: Η ΕΡΤ αποκάλυψε τη συμμετοχή της Ελλάδας για το 2026 – Tι ετοιμάζει η δημόσια τηλεόραση;

Μετά την 6η θέση της Klavdia με την «Αστερομάτα» στην Eurovision 2025

Eurovision: Η ΕΡΤ αποκάλυψε τη συμμετοχή της Ελλάδας για το 2026 – Tι ετοιμάζει η δημόσια τηλεόραση;
Corinne Cumming / EBU

Η ΕΡΤ ανακοίνωσε και επίσημα την πρόθεσή της να συμμετάσχει η Ελλάδα στον 70ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision το 2026, που θα φιλοξενηθεί στην Αυστρία. Μετά την εντυπωσιακή 6η θέση της Klavdia με το τραγούδι «Αστερομάτα» στην Eurovision 2025, η δημόσια τηλεόραση είναι έτοιμη για το επόμενο βήμα, σχεδιάζοντας έναν πιο φιλόδοξο και διαφανή εθνικό τελικό.

Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ, όπως αποκαλύφθηκε μέσω της Διαύγειας, προβλέπει την έγκριση του σχετικού προϋπολογισμού και την κήρυξη ανοιχτής πρόσκλησης ενδιαφέροντος για την ανάδειξη της ελληνικής συμμετοχής. Πολύ σύντομα αναμένονται οι αναλυτικοί κανονισμοί της διαδικασίας για την έναρξη υποβολής των συμμετοχών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης: Eurovision 2025: Αυτά είναι τα φετινά κέρδη της ΕΡΤ – Μεγάλη επιτυχία η συμμετοχή της Κλαυδίας

Η φετινή επιτυχία της Eurovision, που εκτόξευσε την τηλεθέαση και έφερε σημαντικά διαφημιστικά έσοδα, λειτούργησε ως καταλύτης για τα νέα, φιλόδοξα σχέδια της ΕΡΤ.

Συγκεκριμένα, τα διαφημιστικά έσοδα από τους ημιτελικούς και τον τελικό της Eurovision 2024 άγγιξαν τις 465.000 ευρώ, ξεπερνώντας το κόστος συμμετοχής των 403.000 ευρώ και αφήνοντας πλεόνασμα 62.000 ευρώ.

Αυτή η οικονομική επιτυχία, σε συνδυασμό με την επιθυμία για μεγαλύτερη συμμετοχή του κοινού, οδηγεί την ΕΡΤ σε μια νέα στρατηγική. Σύμφωνα με πληροφορίες της Real Life, στο τραπέζι βρίσκεται η ιδέα για σειρά εκπομπών με ημιτελικούς, αντί μιας μόνο βραδιάς εθνικού τελικού.

Αυτό το μοντέλο, που προσομοιάζει σε επιτυχημένες διοργανώσεις όπως το σουηδικό Melodifestivalen, στοχεύει στην ενίσχυση της διαφάνειας, την αύξηση της συμμετοχής του κοινού μέσω televoting και επιτροπών, και τη μετατροπή της Eurovision σε ένα πολυεπίπεδο τηλεοπτικό γεγονός που θα διατηρεί υψηλά νούμερα τηλεθέασης για εβδομάδες πριν τον μεγάλο ευρωπαϊκό τελικό.

Η κίνηση αυτή δεν έχει μόνο καλλιτεχνικό, αλλά και αμιγώς εμπορικό κίνητρο. Η ΕΡΤ επιδιώκει να κεφαλαιοποιήσει το αυξανόμενο ενδιαφέρον του κοινού για τη Eurovision, μετατρέποντας τον εθνικό τελικό σε ένα τηλεοπτικό προϊόν που θα παράγει τόσο ψυχαγωγία όσο και σημαντικό τζίρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ