Παυλίνα Βουλγαράκη: “Στην εγκυμοσύνη είχα φτάσει 90 κιλά, δεν ήμουν καλά, δεν με αναγνώριζα στον καθρέφτη”
"Δεν έχω παντρευτεί με τον σύντροφό μου, δεν το έχουμε σκεφτεί"
Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε η Παυλίνα Βουλγαράκη στην Αθηναΐδα Νέγκα, στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» στο Action 24, αποκαλύπτοντας ότι δεν έχει παντρευτεί με τον σύντροφό της, Στέφανο, ούτε αποτελεί άμεση προτεραιότητά τους, αν και δεν το αποκλείουν ως ενδεχόμενο στο μέλλον.
Επίσης, η Παυλίνα Βουλγαράκη εξομολογήθηκε ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της είχε φτάσει τα 90 κιλά, γεγονός που της προκάλεσε έντονη συναισθηματική φόρτιση και δυσκολία στην αποδοχή της εικόνας της στον καθρέφτη.
«Βλέπω κάποιες φίλες που τα καταφέρνουν όλα. Εγώ δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία. Δεν έχουμε παντρευτεί. Ο γάμος δεν είναι κάτι που το σκεφτόμαστε. Αλλά δεν είναι ότι και αν συνέβαινε θα ήταν κάτι αφύσικο. Απλώς θα έπρεπε οργανικά με κάποιο τρόπο να μας έρθει να το κάνουμε, αλλά δεν το έχουμε σκεφτεί. Δεν μας έχει λείψει. Η κόρη μου μοιάζει στον μπαμπά της και είναι σκληρό. Το έβλεπα από τον υπέρηχο και φαινόταν» ανέφερε η Παυλίνα Βουλγαράκη.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η ερμηνεύτρια αποκάλυψε πως: «Στην εγκυμοσύνη είχα φτάσει 90 κιλά, πήρα 30 κιλά. Αρχικά εγώ να σου πω ότι όταν με έβλεπα με αυτά τα κιλά, δεν μπορούσα… ήμουν χάλια συναισθηματικά. Να στο πω… μην στο παίξω cool και τέτοια. Δεν ήμουν καλά, δεν με αναγνώριζα στον καθρέφτη και στεναχωριόμουν πολύ. Θα μου πεις “Γιατί; Για τα κιλά; Υπάρχουν χίλια προβλήματα σε μια εγκυμοσύνη.” Ναι, και για τα κιλά, δεν ένιωθα καλά. Και συνειδητοποίησα ότι ο κάθε οργανισμός έχει τη δική του πορεία. Δηλαδή, εγώ τα πήρα και πίστευα ότι δεν θα τα χάσω ποτέ. Για κάποιο λόγο, φύγανε αμέσως. Εντάξει, δεν τα έχασα σε τρεις μήνες, αλλά στο εξάμηνο τα είχα χάσει, αλήθεια είναι».
πηγή στην Google
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις