Η πανδημία άλλαξε τη ζωή μας σε κάθε επίπεδο και τον τελευταίο χρόνο όλοι μας προσπαθήσαμε να προσαρμοστούμε σε μια διαφορετική καθημερινότητα. Η μάσκα έγινε αναπόσπαστο αξεσουάρ της καθημερινότητας μας, αποδεχτήκαμε πως θα βλέπουμε λιγότερο συγγενικά και φιλικά πρόσωπα και περάσαμε τον περισσότερο χρόνο στο σπίτι, είτε δουλεύοντας είτε όχι. Ωστόσο, με τη βοήθεια της τεχνολογίας δεν χαθήκαμε τελείως. Και η τεχνολογία δεν θα υπήρχε χωρίς τους ανθρώπους που την αναπτύσσουν, την εξελίσσουν και μας την παρέχουν.

Εν μέσω, λοιπόν, αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης τα καταφέραμε. Τα καταφέραμε γιατί προσαρμοστήκαμε – αλλάξαμε, αλλά δεν αλλοιωθήκαμε. Και αυτό ισχύει τόσο σε κοινωνικό, όσο και επιχειρηματικό επίπεδο.

Το 2020 ήταν μία ανατρεπτική χρονιά, στη διάρκεια της οποίας ξεχώρισαν οι επιχειρήσεις που κατάφεραν να ανταποκριθούν σωστά και με ταχύτητα στις προκλήσεις που προέκυψαν από την πανδημία του κορονοϊού.

Σε μια περίοδο που η υγειονομική κρίση προκάλεσε αβεβαιότητα για το μέλλον της οικονομίας, η ΠΛΑΙΣΙΟ πέτυχε τους στόχους της, αποτελώντας τρανό παράδειγμα επιχειρηματικής προσαρμοστικότητας. Σε μια πρωτόγνωρη περίοδο για τον κλάδο της λιανικής, κατά την οποία τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά για περίπου 100 μέρες.

Η επιτυχία δεν ήρθε τυχαία. Προτάσσοντας την κοινωνική ευθύνη και αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό, η ΠΛΑΙΣΙΟ απέδειξε έμπρακτα πως η πανδημία αποτελεί εμπόδιο, αλλά όχι απροσπέλαστο.

Τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου 01.01.2020 – 31.12.2020, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, το αποδεικνύουν:

  • Μέσα στο 2020, η ΠΛΑΙΣΙΟ κατάφερε να σημειώσει μεγέθυνση των πωλήσεων κατά 11,8%, στα €354,6 εκ. από €317,1 εκ.
  • Ακόμη, η ταμειακή ρευστότητα αυξήθηκε κατά περίπου €20 εκ. στα €58 εκ. και σημειώθηκε εκτίναξη των καθαρών διαθεσίμων μετά το δανεισμό στα περίπου €40 εκ.
  • Σημειώθηκε, ακόμα, σημαντική αύξηση πωλήσεων οικιακών συσκευών, με ρυθμό ανάπτυξης 80% για το Β’ εξάμηνο που υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία
  • Μέσα στο 2020, και παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα παρέμειναν συνολικά κλειστά για περίπου 3 μήνες, η ΠΛΑΙΣΙΟ εξυπηρέτησε:

– 6.500.000 κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο

– 52.000.000 επισκέψεις στο Plaisio.gr

– 1.500.000 παραδόσεις έχοντας επενδύσει έξυπνα στα logistics

– Περισσότερους από 350.000 νέους πελάτες

Η στρατηγική που νίκησε την πανδημία

Ο εταιρικός σχεδιασμός, η στρατηγική μελέτη των αναγκών της εκάστοτε εποχής και η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού αποτελούν τη συνταγή επιτυχίας της ΠΛΑΙΣΙΟ. Ακόμα και στην εποχή της πανδημίας!

Επενδύοντας σε σοβαρές τεχνολογικές και logistics υποδομές και προτάσσοντας την ειλικρίνεια και την αξιοπιστία προς τον πελάτη, η ΠΛΑΙΣΙΟ κατάφερε εντυπωσιακά ετήσια αποτελέσματα: Αύξηση των πωλήσεων, με αιχμή του δόρατος την αυξημένη ζήτηση για τεχνολογία λόγω τηλε‐εργασίας και τηλε‐εκπαίδευσης, αξιοσημείωτη αύξηση νέων πελατών και σημαντική αύξηση στις πωλήσεις οικιακών συσκευών.

Η εξέλιξη έρχεται μέσα από τους ανθρώπους

Ως καθαρά ανθρωποκεντρική εταιρία, η “Πλαίσιο Computers” γνωρίζει πολύ καλά πως η πραγματική, ουσιαστική πρόοδος έρχεται μέσα από την εξέλιξη των υπαλλήλων της. Ακόμα και εν μέσω πανδημίας, η ΠΛΑΙΣΙΟ προσέφερε στους ανθρώπους της την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, δίνοντάς τους ταυτόχρονα την ευκαιρία να εξελιχθούν με νέους ρόλους στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, σημείωσαν συνολικά 46.812 ώρες ψηφιακής εκπαίδευσης, ενώ 60 συνεργάτες εξελίχθηκαν και ανέλαβαν υψηλότερη θέση.

Επιπλέον, επενδύοντας στην πολυδιάστατη γνώση των ανθρώπων της και αξιοποιώντας τους εργαζομένους από τα καταστήματα, αντί αναστολής, σε άλλα κανάλια, η ΠΛΑΙΣΙΟ όχι μόνο κατάφερε να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση, αλλά και να βελτιώσει σημαντικά τις πωλήσεις στις μικρές επιχειρήσεις και τους τελικούς καταναλωτές.

Μια χρονιά εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Η υγειονομική κρίση αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις, αλλά παράλληλα επέφερε σημαντικό πλήγμα και στην εκπαίδευση, η οποία αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την ΠΛΑΙΣΙΟ. Ξεκινώντας από τους ανθρώπους της και καταλήγοντας στην κοινωνία, και συγκεκριμένα στους μαθητές, οι οποίοι εξαιτίας της πανδημίας βρέθηκαν να κάνουν μάθημα από το σπίτι τους. Έτσι, η εταιρεία, όχι μόνο συνέχισε τις CSR ενέργειες που είχε ήδη προγραμματίσει για το 2020, αλλά δημιούργησε και περαιτέρω ευκαιρίες για να ενισχύσει τον σημαντικό πυλώνα της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα:

  • Στο πλαίσιο στήριξης της τηλεκπαίδευσης προχώρησε σε δωρεά tablet σε 87 σχολεία ακριτικών και δύσκολα προσβάσιμων περιοχών τον περασμένο Μάιο.
  • Δημιούργησε την πρώτη STEM Library σε δημόσιο σχολείο της Αττικής, μία αίθουσα εσωτερικώς σχεδιασμένη με έμφαση στη λειτουργικότητα και την προώθηση της περιβαλλοντικής συνείδησης, πλήρως αναδιαμορφωμένη στα πρότυπα της μεθοδολογίας STEM (Φυσικές Επιστήμες – Τεχνολογία – Μηχανική – Μαθηματικά) και εξοπλισμένη με 3D εκτυπωτή, διαδραστικό πίνακα και προτζέκτορα, VR γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, laptops, STEM εκπαιδευτικά παιχνίδια, οπτικοακουστικό και DIY (Do It Yourself) υλικό, για χειροτεχνίες και κατασκευές.
  • Δημιούργησε την ομάδα αγωνιστικής Ρομποτικής Plaisiobots, η οποία αποτελείται αποκλειστικά από παιδιά συνεργατών της εταιρείας και απέσπασε το χρυσό μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής και μας έκανε εθνικά υπερήφανους.

Το μέλλον ανήκει στη τεχνολογία και τους ανθρώπους που την εξελίσσουν

Η ΠΛΑΙΣΙΟ κατάφερε να αντέξει και να αναπτυχθεί εν μέσω πανδημίας, δείχνοντας το δρόμο για το μέλλον της επιχειρηματικής και τεχνολογικής εξέλιξης και προσαρμογής. Οι περισσότεροι από εμάς διατηρήσαμε επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα μέσα από τις ηλεκτρονικές συσκευές και τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών που μας παρέχει η ΠΛΑΙΣΙΟ.

Το μέλλον δύσκολα προβλέπεται, ειδικότερα στην εποχή μας, αλλά σίγουρα ανήκει στη τεχνολογία και τους ανθρώπους που την εξελίσσουν. Και η ΠΛΑΙΣΙΟ το γνωρίζει αυτό καλύτερα από όλους!

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις