ΗΣΑΠ: Μια ασύλληπτη τραγωδία με έναν νεκρό εργάτη εκτυλίχθηκε νωρίς το πρωί της Τρίτης στον ΗΣΑΠ, ύστερα από βλάβη στα φρένα που παρουσίασε η ειδική μηχανή λείανσης, η οποία είχε ξεκινήσει από τον σταθμό στην Κηφισιά.

Το δυστύχημα σημειώθηκε στις 04:05 της Τρίτης στη γραμμή 1 του Μετρό, όταν η ειδική μηχανή λείανσης παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα, λόγω και της κατηφορικής κλίσης της γραμμής και να συγκρουστεί με συρμό στην περιοχή της Αττικής που είχε τοποθετηθεί, για να σταματήσει την πορεία της.

ΗΣΑΠ
Το κίτρινο μηχάνημα

Αποτέλεσμα ο θανάσιμος τραυματισμός του εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, ηλικίας περίπου 45 εετών, καθώς και ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.

ΗΣΑΠ: Το χρονικό του δυστυχήματος

Συγκλονιστική είναι η περιγραφή του Πρόεδρου εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρου Ρεβύθη σχετικά με το θανατηφόρο ατύχημα.

Όπως είπε ο Σπύρος Ρεβύθης, το ατύχημα συνέβη όταν ένα μηχάνημα χρώματος κιτρίνου που λείαινε τις γραμμές έχασε το φρένο και άρχισε να κατεβαίνει με ταχύτητα προς τα κάτω. Πάνω στο κίτρινο μηχάνημα επέβαιναν επτά άτομα. Για να σταματήσουν την τρελή πορεία του τοποθέτησαν ένα συρμό στις γραμμές.

Δεν έχουν πολλά περιθώρια όταν η μηχανή είναι ξέφρενη”, είπε χαρακτηριστικά ο κύριος Ρεβύθης.

Άλλοι δεν πρόλαβαν να πηδήξουν. Ο Έλληνας που κατέληξε ήταν μπροστά, με τον οδηγό. Την ώρα της σύγκρουσης μάλλον πήδηξαν και οι δυο ταυτόχρονα” πρόσθεσε.

Ανέφερε ακόμη ότι θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα, αλλά δεν υπήρχε, με αποτέλεσμα την τραγική αυτή κατάληξη.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ μιλώντας στην ΕΡΤ είπε ότι σημείωσε ότι το μηχάνημα άνηκε σε αυστριακό συνεργείο συντήρησης και ότι πριν από τη σύγκρουση με τον συρμό είχε αναπτύξει ταχύτητα 50χλμ την ώρα. “Εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί…” είπε ο ίδιος στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Το σημείο του δυστυχήματος

Με ανακοίνωσή τους, η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ εκφράζουν την οδύνη τους για τον χαμό εν ώρα καθήκοντος του εργάτη.

Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές, ενώ με ανακοίνωσή τους, η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ εκφράζουν την οδύνη τους για τον χαμό εν ώρα καθήκοντος του εργάτη.

Εικόνα από το σοκαριστικό δυστύχημα
Πώς διεξάγονται τα δρομολόγια του ΗΣΑΠ

Η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό διεξάγεται στα τμήματα Ομόνοια – Πειραιάς και Α. Πατήσια – Κηφισιά.

Οι επιβάτες μπορούν εξυπηρετηθούν στο τμήμα Α. Πατήσια – Ομόνοια και αντίστροφα από τις λεωφορειακές γραμμές Α8 και Χ7 (έκτακτη), καθώς και από τις γραμμές τρόλεϊ 3,5 και 7.

Η επιβίβαση στις παραπάνω γραμμές γίνεται στη στάση “Αλυσίδα”, έξω από το σταθμό της Γραμμής 1 “Ανω Πατήσια”. Στην οδό Αχαρνών η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται από τη λεωφορειακή γραμμή Β9 και τη γραμμή τρόλεϊ 6.

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις