Συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό οι έρευνες για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, που βύθισε στο πένθος ολόκληρη τη χώρα.

Την ώρα λοιπόν που αναζητούνται οι ευθύνες, μεγάλη αίσθηση έχει προκαλέσει η αποκάλυψη πως στο βιβλίο παράδοσης – παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας, κάποιος φρόντισε να αλλάξει με… μπλάνκο τις ώρες αναχώρησης των σταθμαρχών που είχαν βάρδια πριν από τον προφυλακισμένο σταθμάρχη.

Υπενθυμίζεται ότι ο 59χρονος κατηγορούμενος μέχρι τις 23.00 ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν θα έπρεπε να ήταν μόνος αλλά να είχε μαζί του άλλους δύο συναδέλφους του σύμφωνα με το βιβλίο βαρδιών. Ο ίδιος ωστόσο έχει πει ότι ο δύο συνάδελφοί του έφυγαν νωρίτερα και τον άφησαν μόνο του.

Τώρα, αποκαλύπτεται ότι κάποιο χέρι έβαλε διορθωτικό στο βιβλίο παράδοσης – παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο.

Το συγκεκριμένο φύλλο με τις βάρδιες έχει μπει στο “μικροσκόπιο” των Αρχών, που εξετάζουν τον τρόπο με το οποίο σβήστηκε η προηγούμενη ώρα αλλά και το κίνητρο για να προχωρήσει κάποιος στη συγκεκριμένη πράξη.

Σύμφωνα με τον ειδικό γραφολόγο Μ. Περτζινάκη, που μίλησε στον Alpha, υπάρχουν δύο τρόποι για να αποκαλυφθεί τι υπάρχει κάτω από το διορθωτικό:

-Ο πρώτος είναι να γίνει αφαίρεση του διορθωτικού.
-Ο δεύτερος είναι με τη χρήση ειδικού μηχανήματος που επιτρέπει στους ειδικούς να δουν αυτό που υπάρχει κάτω από το διορθωτικό.

Στη συνέχεια, οι επιστήμονες θα εξετάσουν αν ο γραφικός χαρακτήρας πάνω από το διορθωτικό, είναι ο ίδιος με αυτόν κάτω από το διορθωτικό.

Είναι η ταυτότητά μας η γραφή, οπότε μπορούμε να ανακαλύψουμε ποιος έχει γράψει ένα έγγραφο και αν είναι ο ίδιος ή αν είχε κάποιο τρίτο πρόσωπο είχε γράψει αντί για αυτόν. Όλα αυτά φαίνονται…” ανέφερε στον Alpha η δικαστική γραφολόγος Γ. Δασκαλοπούλου.

Νωρίτερα, η ίδια είχε αναφέρει ότι θα μπορούσε να εξεταστεί και προγενέστερο υλικό από αυτό το βιβλίο, έτσι ώστε “να δούμε πώς αυτοί οι άνθρωποι συνήθιζαν και στο χώρο να γράφουν την ώρα. Με μεγάλα γράμματα, με μικρά σε σχέση με το κείμενο; Πλάγια; Όλα αυτά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο“.

Επίσης, και το DNA μπορεί να αποκαλύψει την ταυτότητα του ανθρώπου που άλλαξε την ώρα στο έγγραφο. “Όταν πιάσουμε ένα στυλό και ακουμπήσουμε το χέρι μας πάνω σε ένα χαρτί για να γράψουμε, δεν έχουμε μία απλή επαφή. Έχουμε πίεση και τριβή. Άρα αφήνουμε μεγάλη ποσότητα γενετικού υλικού” ανέφερε από την πλευρά του ο γενετιστής Γ. Φιτσιάλος.

Κοινό μυστικό τα “κόλπα” των σταθμαρχών

Πάντως, όπως αποκάλυψε το Open, τα 9ωρα των σταθμαρχών είχαν καθιερωθεί ως μόνιμο μπόνους. Έτσι, οι εργαζόμενοι έπαιρναν μία ώρα υπερωρία, δηλαδή περίπου 50 ευρώ έξτρα κάθε μήνα.

Αυτό σημαίνει πως όταν άλλαζαν βάρδια ο απογευματινός με τον βραδινό σταθμάρχη δεν συνέπιπταν μια ώρα σε κοινή βάρδια, όπως φαίνεται στο πρόγραμμα, διότι η υπερωρία τους ήταν… εικονική.

Τέμπη: Ποιοι βρίσκονται στο “μικροσκόπιο”

Οι δικαστικές Αρχές συνεχίζουν να ξετυλίγουν το κουβάρι των ευθυνών για τη μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, με την έρευνα να αποκαλύπτει νέα πρόσωπα που ενδεχομένως να φέρουν μερίδιο της ευθύνης.

Τα τρία αυτά πρόσωπα είναι:

-Ο έμπειρος σταθμάρχης, που με βάση την απολογία του 59χρονου κατηγορούμενου, έφυγε από το σταθμαρχείο της Λάρισας στις 22:20.
-Ο εφεδρικός σταθμάρχης, που φέρεται να έφυγε δέκα λεπτά νωρίτερα, στις 22:10.
-Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για την έκδοση των βαρδιών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, θεωρείται θέμα χρόνου να κληθούν οι άνθρωποι αυτοί να δώσουν εξηγήσεις, σε βάρος των οποίων έχει ήδη ασκηθεί δίωξη για το κακούργημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών και τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και των σωματικών βλαβών κατά συρροή.

Ειδήσεις σήμερα:

Το λάθος που έκανε ο μηχανοδηγός του Intercity και το “ένοχο μυστικό” του σταθμάρχη Λάρισας

“Μπράβους της νύχτας” βλέπει πίσω από τον ξυλοδαρμό του στα Εξάρχεια ο Βαρουφάκης – Η πρώτη του αντίδραση

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις