Ένας μάρτυρας έρχεται στο DEBATER να επιβεβαιώσει τα μέχρι τώρα δεδομένα περί πάρτι και μιας τραγικής χαλαρής θανάσιμης κατάστασης στον σταθμό της Λάρισας πριν την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο οδηγός ταξί που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του καταγγέλλει στο DEBATER ότι:

Έξω από το σταθμαρχείο υπάρχει πιάτσα ταξί. Κατά καιρούς μόνο σταθμαρχείο δεν θύμιζε η κατάσταση εκεί. Έχουμε δει τον σταθμάρχη με σακούλα γεμάτη μπύρες να τις βάζει μέσα στο σταθμαρχείο. Κουβαλούσε αλκοόλ στο σταθμαρχείο κανονικότατα. Αυτά που ακούγονται περί μουσικής δεν είναι ψέματα“, καταλήγει.

Ο δικηγόρος ενός από τους τραυματίες, Γιώργος Μπαρτζώκης αναφέρει ότιπρέπει να πάρει θέση ο σύλλογος των ταξί εκεί και να αναφέρει το παραπάνω περιστατικό που το επιβεβαιώνει ο οδηγός ταξί στο μέσο σας. Ο πελάτης μου 42 ετών, ήταν στο δεύτερο βαγόνι στις τελευταίες θέσεις. Έσπασε τα πλευρά του και χτύπησε τα μάτια του, τον έβγαλαν από ένα σπασμένο παράθυρο και σώθηκε από θαύμα. Τώρα αναρρώνει σπίτι του με σπασμένα πλευρά, είχε μπει στο τρένο για να πιάσει δουλειά ως υπάλληλος στον Δήμο Χαλκιδικής.

Έχει τύψεις που σώθηκε αλλά άλλοι συνεπιβάτες του πέθαναν. Κλαίει τα βραδιά από τις σκέψεις. Είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση“, μας εξομολογείται.

Τέμπη: Νέα καταγγελία για τον σταθμό της Λάρισας – “Πάρτι, χαλαρή διάθεση και μουσικούλα”

Nέα καταγγελία είδε το φως της δημοσιότητας για την κατάσταση στο σταθμαρχείο της Λάρισας πριν την τραγωδία στα Τέμπη.

Συγκεκριμένα στην κάμερα του MEGA μίλησε μια καθαρίστρια που δούλευε τα τελευταία δυο χρόνια στο σταθμαρχείο της Λάρισας και περιέγραψε τα όσα έβλεπε να συμβαίνει, ενώ χαρακτήρισε τα όσα αποκαλύπτει ως έναν “φόρο τιμής για τα θύματα στην τραγωδία στα Τέμπη“.

Εγώ ήμουν καθαρίστρια που έμπαινε μέσα στο 62 επί 2 χρόνια. Εμένα το ωράριό μου ήταν το βραδινό. Τα ελλείμματα στις γραμμές των τρένων, στις φωτοσημάνσεις και αυτά, ήταν πολλά. Ενώ έπρεπε να φεύγει το 62 στις δέκα και τέταρτο ποτέ δεν έφευγε εκείνη την ώρα. Έφευγε 11 παρά 20, στις 10 και μισή ποτέ.

Ή χαλούσε η μηχανή ή έκαναν κάποια έργα, εκεί δεν ξέρω στο Λιανοκλάδι, που κοντά κάνανε έργα. Έκαναν πάντα κάτι εκεί, αλλά τελειωμό δεν είχε. Υπήρχαν πάντα καθυστερήσεις. Εγώ αυτό που έβλεπα εκεί πέρα ήταν αυτό, ότι η συνεννόηση των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών γινόταν από τον ασύρματο ή από το τηλέφωνο που υπήρχε της υπηρεσίας” ανέφερε αρχικά η Γεωργία Σιμερίδου για να προσθέσει:

Ο ασύρματος που έχουν σε λειτουργία και το τηλέφωνο εκεί πέρα, είναι από το 1975, σας λέει κάτι; Είναι όλα παλιά. Ο πίνακας κατ’ εμέ, αυτό που έβλεπα, υπολειτουργούσε, δεν λειτουργούσε κανονικά. Αυτό που έχω να πω είναι ότι η εμπορική αμαξοστοιχία περνούσε από τη Λάρισα, από την πρώτη γραμμή προς Αθήνα, δεν ξέρω που πήγαινε – πάντα αυτό γινόταν όταν περνούσε η εμπορική από την 1η γραμμή – και μετά έφευγε το Intercity. Τώρα τι έγινε εκείνο το βράδυ… είχα ρεπό. Έδιωξαν το Intercity και έγινε η σύγκρουση, αυτή η μετωπική με το εμπορικό, δεν ξέρω και δεν μπορώ, δεν είμαι ειδική που θα πω 5 πράγματα“.

Υπήρχαν κάποια βράδια ας πούμε που είχε εκεί και λίγο μουσική και κάθονταν εκεί. εντάξει, είχαν βέβαια το μυαλό τους στα τρένα, αλλά υπήρχε το χαλαρό κλίμα. Τον συγκεκριμένο σταθμάρχη τον είχα ξαναδει. Δεν ήταν η πρώτη του φορά. Εμένα αυτή τη στιγμή μπορεί να κινδυνεύει η θέση μου, μπορεί να μην με ξαναβάλουν στο τρένο. Αλλά είναι ένας φόρος τιμής για τους νεκρούς που έφυγαν τόσο άδικα“, συνέχισε χαρακτηριστικά.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΖΟΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ειδήσεις σήμερα:

Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας – Έως τους 19 βαθμούς Κελσίου ο υδράργυρος

Τρόμος στη Νέα Ερυθραία – Έκρηξη σε κατάστημα με παραδοσιακά προϊόντα (pics)

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις