Για μεγάλες ταχύτητες ταχύπλοων κοντά σε παραλίες και μέσα στο λιμάνι των Σπετσών κάνουν λόγο καπετάνιοι στο DEBATER και προειδοποιούν για την επικινδυνότητα που υπάρχει.
Με επιστολή τους στο Λιμεναρχείο Σπετσών η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ιδιωτικών & Επαγγελματικών Θαλαμηγών Αθήνας καταγγέλλουν ότι ενημερώθηκε η λιμενική αρχή και έγινε επικοινωνία μέσω του VHF καναλιού 12 που ακούει και το λιμεναρχείο με το συγκεκριμένο ταχύπλοο όπου είχε μεγάλες ταχύτητες 30-40 κόμβων, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες.
Δεν υπακούνε στις οδηγίες που έχει εκδώσει το Λιμεναρχείο Σπετσών ύστερα και από παρέμβαση μας με επιστολή και σε επικοινωνία. Σα να μην έφτανε αυτό, έγινε επικοινωνία μαζί τους, αγνοούν τις συστάσεις, γίνεται παρατήρηση στο κατάπλου και στον απόπλου συνεχίζουν με το ίδιο κριτήριο. Η απάντηση τους ήταν πως εμείς 30 χρόνια έτσι το κάνουμε και δε καταλαβαίνουμε τι λέτε.

Εδώ πρέπει να πούμε ένα παράδειγμα πως στο λιμάνι των Σπετσών υπάρχουν καράβια που κουβαλάνε αυτοκίνητα από και προς το Πόρτο Χέλι, υπάρχουν πλοία που μεταφέρουν νερό, υπάρχουν παραλίες και λουόμενοι στην ακτογραμμή του νησιού, στο παλιό λιμάνι υπάρχουν σκάφη του Ελληνικού θαλάσσιου yachting με επιβάτες και πληρώματα, στο λιμάνι κότερα και ταξί δεμένα. Με τέτοια κινητικότητα δε σέβονται ούτε τις συστάσεις ούτε τις επικοινωνίες και το χειρότερο από όλα είναι ότι κατ’ επίδειξη κάνουν τα ίδια φεύγοντας χωρίς να συνετιστούν.
Ο Γιώργος Βάλλης, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ιδιωτικών & Επαγγελματικών Θαλαμηγών Αθήνα κάνει έκκληση μέσω του DEBATER:
«Άμεσα να παρθούν αυστηρά μέτρα και να ενημερωθούν όλες οι εταιρείες του Αργοσαρωνικού και των πλοιάρχων. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει σεβασμός από τους ίδιους τους αξιωματικούς προς τους άλλους συναδέλφους, θα πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα και κυρώσεις από τις λιμενικές αρχές, από το Υπουργείο και από το Αρχηγείο ΛΣ. Στις θαλάσσιες μετακινήσεις δε χωρούν ασυδοσίες και παρανομίες.
Θα πρέπει να βάλουμε τέλος στο ρίσκο και στη μη τήρηση κανόνων ώστε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια στην θάλασσα. Παρακαλούμε όπως προχωρήσετε σε αυστηρά πρόστιμα και αυστηρές συστάσεις», καταλήγει.
Αναλυτικά η επιστολή του κύριου Βάλλη:
Με την επιστολή αυτή θα θέλαμε να καταγγείλουμε το εξής περιστατικό.
Ενημερώθηκε η λιμενική αρχή, έγινε επικοινωνία μέσω του VHF καναλιού 12 που ακούει και το λιμεναρχείο με το συγκεκριμένο ταχύπλοο όπου είχε μεγάλες ταχύτητες 30-40 κόμβων, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες. Δεν υπακούνε στις οδηγίες που έχει εκδώσει το Λιμεναρχείο Σπετσών ύστερα και από παρέμβαση μας με επιστολή και σε επικοινωνία. Σα να μην έφτανε αυτό, έγινε επικοινωνία μαζί τους, αγνοούν τις συστάσεις, γίνεται παρατήρηση στο κατάπλου και στον απόπλου συνεχίζουν με το ίδιο κριτήριο. Η απάντηση τους ήταν πως εμείς 30 χρόνια έτσι το κάνουμε και δε καταλαβαίνουμε τι λέτε.
Εδώ πρέπει να πούμε ένα παράδειγμα πως στο λιμάνι των Σπετσών υπάρχουν καράβια που κουβαλάνε αυτοκίνητα από και προς το Πόρτο Χέλι, υπάρχουν πλοία που μεταφέρουν νερό, υπάρχουν παραλίες και λουόμενοι στην ακτογραμμή του νησιού, στο παλιό λιμάνι υπάρχουν σκάφη του Ελληνικού θαλάσσιου yachting με επιβάτες και πληρώματα, στο λιμάνι κότερα και ταξί δεμένα. Με τέτοια κινητικότητα δε σέβονται ούτε τις συστάσεις ούτε τις επικοινωνίες και το χειρότερο από όλα είναι ότι κατ’ επίδειξη κάνουν τα ίδια φεύγοντας χωρίς να συνετιστούν. Παρακαλούμε όπως άμεσα πάρετε αυστηρά μέτρα και ενημερωθούν όλες οι εταιρείες του Αργοσαρωνικού και των πλοιάρχων.
Από τη στιγμή που δεν υπάρχει σεβασμός από τους ίδιους τους αξιωματικούς προς τους άλλους συναδέλφους, θα πρέπει να παρθούν άμεσα μέτρα και κυρώσεις από τις λιμενικές αρχές, από το Υπουργείο και από το Αρχηγείο ΛΣ.
Στις θαλάσσιες μετακινήσεις δε χωρούν ασυδοσίες και παρανομίες.
Θα πρέπει να βάλουμε τέλος στο ρίσκο και στη μη τήρηση κανόνων ώστε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια στην θάλασσα.
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 25χρονος που τραυματίστηκε από πυροβολισμό
Κίνα: Σχολικό λεωφορείο πέφτει πάνω σε πλήθος – 11 νεκροί, ανάμεσά τους 5 μαθητές
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"