Χαμός στη Νέα Σμύρνη – Καφετέρια έδιωξε πελάτες επειδή ήταν ηλικιωμένοι – Η απάντηση της επιχείρησης
Κατακραυγή στα social media

Σάλο και έντονες αντιδράσεις προκάλεσε η καταγγελία που έγινε στα social media πως μία καφετέρια που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία στη Νέα Σμύρνη έδιωξε πελάτες επειδή ήταν ηλικιωμένοι.
Μάλιστα η καφετέρια “Rusty Grail” με μήνυμα της στα social media παραδέχεται πως η καταγγελία έχει βάση με τον ιδιοκτήτη να χαρακτηρίζει το περιστατικό απαράδεκτο και να υποστηρίζει πως “δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού”, ζητώντας συνεχώς συγγνώμη.
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη το συμβάν οφείλεται στο γεγονός ότι ένα άτομο που εργαζόταν ως πρωινός υπεύθυνος ο οποίος είχε σαν νοοτροπία να μην κάθονται ηλικιωμένοι και ο οποίος απομακρύνθηκε.
Πάντως υπάρχουν κάποιοι χρήστες που δεν πείστηκαν από τις εξηγήσεις της καφετέριας στη Νέα Σμύρνη και υποστηρίζουν πως ανάλογα συμβάντα είχαν γίνει και το καλοκαίρι.
Όπως ανέφερε η καταγγελία από άτομο που ήταν αυτόπτης μάρτυρας το πρωί της Πέμπτης η σερβιτόρα μιλούσε έντονα με δύο ηλικιωμένους επειδή όπως τους έλεγε πως “η πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται“.
Αναλυτικά η καταγγελία
“Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία Νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.
Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει “θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο”. Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.
Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: “ξέρετε είναι “.
Πως λέει ο λαός μας “έμεινα με ανοικτό το στόμα”. Προφανώς και είμαι σε σοκ. Σκέφτομαι αν πρέπει να πληρώσω. Αν πρέπει να πάω μέσα να ζητήσω τον υπεύθυνο. Αν πρέπει να κάνω αυτό που κάνω τώρα -post στα SM. Πάντως από την ώρα που συνέβη δεν έχω σταματήσει να το σκέφτομαι. Καφετέρια που διώχνει ηλικιωμένους πελάτες για τη μόστρα της. Μεταμοντέρνα ευγονική, γιατί προφανώς το μαγαζί “είναι για τη νεολαία” και κάνει ηλικιακό face control, βάζοντας τους εργαζόμενους να πουν σε κόσμο “ξέρετε δεν μπορείτε να κάτσετε εδώ. Είναι πολιτική του μαγαζιού”.
Τι ακριβώς μας έχει συμβεί; Δικαίωμα του ιδιοκτήτη; Φαντάζομαι πως ναι. Και υποχρέωση της γειτονιάς μας αυτός ο άνθρωπος αν και όταν γεράσει να δει εμπράκτως τι σημαίνει συμπερίληψη των μεγάλων στην κοινωνικότητα. Μια ανθρώπινη ανάγκη απέναντι στη ματαιότητα. Εκεί που νόμιζα ότι είχα να κάνω με το κλασικό “γέρος-στριντζης” εν τέλει έγινα αυτόπτης μάρτυρας μιας λογικής νόμων της Νυρεμβέργης, για έναν καφέ.
Φυσικά δεν πρόκειται να αφήσω ποτέ ούτε ευρώ στο συγκεκριμένο μαγαζί. Φυσικά θα το συζητήσω με όλους τους φίλους της γειτονιάς και τις συλλογικότητές της. Αν στο εν λόγω μαγαζί δεν πατήσει ψυχή για ένα μήνα μετά θα συνεχίσει να διαλέγει ποιος θα κάτσει και ποιος όχι;
Πήρα ένα πολύ χρήσιμο μάθημα του τι σημαίνει “μάχη με τον φασισμό κάθε μέρα”. Στα πιο απλά, στα πιο ασήμαντα“.
Η απάντηση του ιδιοκτήτη
“Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας.
Πριν πω οτιδήποτε Θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγνώμη.
Αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού.
Πριν Λίγες μέρες, προσλάβομε έναν άνθρωπο σαν πρωινό υπεύθυνο στο μαγαζί μας ο οποίος από ό,τι φάνηκε η νοοτροπία του ήταν να κρατάει μία εικόνα όπως αυτός πίστευε ότι θα ήτανε καλύτερα για αυτόν χωρίς να γνωρίζει την περιοχή μας παρά το ότι του είχα εξηγήσει ότι εδώ στη Νέα Σμύρνη είμαστε ενωμένοι σαν άνθρωποι και αγαπημένοι.
Έκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα.
Οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού. Αν είναι δυνατόν!! Δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημα μας. Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό. Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε ελέγξτε το κατάστημα να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση Αλλά προς θεού είναι δυνατόν είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους ότι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι.
Μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανήθικο. Δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα χίλια συγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ακουστεί το κατάστημα μας για κάποιο τέτοιο περιστατικό και πάλι συγνώμη ειλικρινά”.
Ποιος ήταν ο Κώστας Μπάσης – Ο “Δρ. Βουλίδης” του “Κωνσταντίνου και Ελένης” (pics&vid)
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις