Από κόσκινο περνάνε συμβάσεις και πόθεν έσχες των ηγετικών μελών του ΟΣΕ της τελευταίας 15ετίας, μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, οι αρμόδιες αρχές.
Ο πρώην γενικός διευθυντής του ΟΣΕ προχώρησε σε αποκαλύψεις σχετικά με τη λειτουργία της εταιρίας, την στιγμή που η Αρχή καταπολέμησης του ξεπλύματος μαύρου χρήματος ερευνά εξονυχιστικά για μίζες.
Ο ίδιος, ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας στο ΣΚΑΪ:
“Πού πήγαν τα λεφτά; Γιατί δεν φτιάχτηκαν τα έργα. Ενώ ξοδεύονται τόσα λεφτά, τα οποία υποτίθεται θα καταστήσουν τον ΟΣΕ ελκυστικό στους επιβάτες, στους επιχειρηματίες ώστε να μεταφέρουν τα προϊόντα τους, άρα θα αρχίσει να γίνεται απόσβεση των επενδύσεων. Στις τσέπες των εργολάβων και κάποιων συνεργάζονταν μαζί τους; Δεν μπορώ να ξέρω που μπορεί να πήγαν”.
Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος τον ρώτησε τον λόγο που ο ΟΣΕ κατάργησε την διεύθυνση που ήταν αρμόδια για τη συντήρηση του δικτύου σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, με τον πρώην γενικό διευθυντή του ΟΣΕ να απαντάει πως:
“Δημιουργήθηκε μια ΕΡΓΟΣΕ αρχικά διότι δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν μόνοι τους από τους ανθρώπους της αγορά… Πήραν κάποιους από τον ΟΣΕ, μαζί και εγώ, αλλά σταδιακά τους διώξανε. Αφήσαν κάποιους πρόθυμους να παίξουν το παιχνίδι τους“.
Ο πρώην διευθυντής του ΟΣΕ, κατέληξε αναφερόμενος στο τι αντιλήφθηκε ο Γενικός Γραμματέας δημόσιας διοίκησης για το έργο στη σήραγγα Όθρυος, και κατήγγειλε ότι όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς από το πόρισμα του Ρακιτζή: “Πήρε 37 εκατομμύρια που δεν έπρεπε να πάρει για εργασίες, δηλαδή για αέρα κοπανιστό”.
ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ"