Μέγκαν Μαρκλ: Λανσάρει την δική της συλλογή κρασιών – Το «προσεγμένο» ροζέ από τη Νάπα Βάλεϊ
Η παραγωγή του κρασιού γίνεται στο Fairwinds Estate Winery

Η Μέγκαν Μαρκλ επεκτείνει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στο lifestyle branding, λανσάροντας μια νέα σειρά κρασιών υπό την ομπρέλα της μάρκας της, «As Ever». Το πρώτο προϊόν αυτής της φιλόδοξης προσπάθειας είναι ένα ροζέ κρασί του 2023 από την κοιλάδα Napa, το οποίο περιγράφεται ως «ελαφρύ, φρέσκο και αβίαστα εορταστικό», με την προσωπική επιμέλεια της Δούκισσας του Σάσεξ.
Η κυκλοφορία αυτού του ροζέ σηματοδοτεί την επίσημη είσοδο της As Ever στον κόσμο του κρασιού. Τα σχέδια για το μέλλον περιλαμβάνουν ένα αφρώδες Méthode Champenoise από την ίδια διάσημη περιοχή, καθώς και επιπλέον ποικιλίες, υποδηλώνοντας μια μακροπρόθεσμη δέσμευση της Μέγκαν στον οινοποιητικό τομέα.
Διαβάστε επίσης: Μέγκαν Μαρκλ: Τοποθετείται για το βίντεο με twerking λίγο πριν γεννήσει – «Δημοσιεύω πλέον με τους δικούς μου όρους»
Η ομάδα της Μέγκαν Μαρκλ έχει ήδη παρουσιάσει το ιδανικό σκηνικό για την απόλαυση του νέου ροζέ, δηλώνοντας πως πρόκειται για ένα ποτό «σχεδιασμένο για τις καλύτερες στιγμές του καλοκαιριού – από γεύματα που μετατρέπονται σε δείπνα μέχρι ηλιόλουχα Σαββατοκύριακα, όπου το μόνο πράγμα πιο δυνατό από τη μουσική είναι τα γέλια».
Η παραγωγή του κρασιού γίνεται στο Fairwinds Estate Winery στη Νάπα της Καλιφόρνια, ένα οινοποιείο με εντυπωσιακό πελατολόγιο που περιλαμβάνει διάσημα ονόματα όπως ο Barry Manilow, το κτήμα του John Wayne και η τηλεοπτική σειρά «Yellowstone».
Με αυτή την επιχειρηματική κίνηση, η Μέγκαν Μαρκλ ακολουθεί τα βήματα πολλών άλλων διασημοτήτων που έχουν επενδύσει στον χώρο του κρασιού, όπως η Cameron Diaz με την Avaline, ο Post Malone με το Maison No 9, ο Francis Ford Coppola και ο Snoop Dogg.
Μάλιστα, ορισμένες από αυτές τις επιχειρήσεις έχουν μετατραπεί σε τεράστια success stories, όπως το Miraval rosé του Brad Pitt, αξίας 200 εκατομμυρίων δολαρίων, ή το Casamigos του George Clooney, το οποίο εξαγοράστηκε έναντι 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων το 2017.
Η κίνηση της Μέγκαν έρχεται σε μια περίοδο εκρηκτικής ανάπτυξης της αγοράς κρασιού τύπου «boutique» ή «χειροποίητου», η οποία αναμένεται να φτάσει τα 49 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως έως το 2027, από 35 δισεκατομμύρια το 2019.
Η νέα αυτή επέκταση του brand «As Ever» προστίθεται σε μια ήδη ευρεία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, μείγμα για κρέπες, μείγμα για μπισκότα με βουτυρένιο άνθος, άλειμμα βερίκοκου, περιορισμένης έκδοσης μέλι πορτοκαλιάς και διάφορα είδη τσαγιού.
Η ζήτηση είναι ήδη τεράστια, καθώς, μέχρι το πρωί της Τρίτης, όλα τα προϊόντα στην επίσημη ιστοσελίδα της As Ever είχαν εξαντληθεί, συνοδευόμενα από το ενθαρρυντικό μήνυμα: «Σύντομα περισσότερα».
Ακολούθησε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις