Σημερινό Debate
Ψήφισε Εδώ

Έρευνα του DEBATER – Τα “κόλπα” των σούπερ μάρκετ με τις τιμές και τα προϊόντα στο “καλάθι του νοικοκυριού”

Πίνακες με τις τιμές και είδη προϊόντων ανά εβδομάδα
Καλάθι του νοικοκυριού

Το “καλάθι του νοικοκυριού” έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα μας. Το DEBATER βγήκε στην αγορά και κατέγραψε τις αλλαγές που έκανε συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στα προϊόντα του καλαθιού τις εφτά εβδομάδες που είναι ήδη σε ισχύ του μέτρου.

Χαρακτηριστικό ότι η συγκεκριμένη αλυσίδα την πρώτη εβδομάδα που εφάρμοσε το “καλάθι του νοικοκυριού” ξεκίνησε με ολόκληρο κοτόπουλο, στη συνέχεια έγινε μπουτάκι και όπως θα δείτε στον πίνακα, την τρέχουσα εβδομάδα για να καλύψουν την κατηγορία αυτή έβαλαν μερικές φτερούγες και έριξαν και την τιμή ώστε να φαίνεται ότι τη μείωσαν στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Να σημειωθεί ότι η ένδειξη “καλάθι νοικοκυριού” έχει γίνει σαφώς μεγαλύτερη, ενώ στην έβδομη εβδομάδα που διανύουμε έχουν μπει και τα εορταστικά στο καλάθι, όπως: γαλοπούλα, μοσχαράκι, σοκολάτα και τσουρέκι. Προς το τέλος του χρόνου θα μπει και η βασιλόπιτα…

Ας δούμε όμως αναλυτικά τις παρατηρήσεις του DEBATER.

Παρατηρήσεις 1ου πίνακα:

Άνθρωποι της αγοράς καταγγέλλουν στο DEBATER για φαινόμενα αισχροκέρδειας και ότι οι βιομηχανίες δεν τροφοδοτούν σωστά τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με αυτά που υποστηρίζουν, ζητούν τα σούπερ μάρκετ για παράδειγμα 100 τεμάχια και τους δίνουν 30 γιατί έχουν υπογράψει συμβόλαια για αυξήσεις από 20% και πάνω για τον επόμενο χρόνο. Όποτε τα κρατάνε στις αποθήκες τους για να τα δώσουν 20% του χρόνου αυξημένα.

Παρατηρήσεις για το εορταστικό καλάθι:

Για το εορταστικό καλάθι στη συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ δεν έχουν ολόκληρη γαλοπούλα, αλλά μπούτι. Επίσης μπήκε τσουρέκι και σοκολάτα στο καλάθι για γλύκισμα με την έναρξη της πρώτης εβδομάδας εφαρμογής του εορταστικού καλαθιού. Λογικά τις επόμενες θα ενταχθεί και η βασιλόπιτα!

Τα περισσότερα προϊόντα στο καλάθι ανά εβδομάδα αλλάζουν σε είδος και ποσότητα. Εξού και το διαφορετικό προϊόν σε ποσότητα η και είδος σε κάθε κατηγορία. Ο πρώτος πίνακας δείχνει τις αλλαγές που κάνει μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ ανά εβδομάδα σε συγκεκριμένα είδη προϊόντων. Αρκεί να καλύπτει την κατηγορία που υποχρεούται. Φαίνονται τα “κόλπα” που κάνουν και αλλάζουν τις τιμές μειώνοντας ποσότητες και ούτε καθεξής.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΖΟΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ

Ειδήσεις σήμερα:

Έκλεψαν τον Γιώργο Αγγελόπουλο στο κέντρο της Αθήνας – Η έκκλησή του στα social media (pic)

Μετά τον Μίχο, ο Παύλος Χαϊκάλης αναλύει τον αστρολογικό χάρτη της Εύας Καϊλή – “Δε θα ξεμπερδέψει πολύ εύκολα” (vids)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Exit mobile version