Ένα απίστευτο περιστατικό αναφέρει μέσω Facebook, ο γαμπρός μια γυναίκας η οποία έφυγε από τη ζωή το πρωί του Σαββάτου στο Τζάνειο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στην ανάρτηση του, η πεθερά του έφυγε από τη ζωή και η οικογένεια της έμαθε πολλές ώρες αργότερα ότι πέθανε ενώ αναφέρει πως κάποιος τερμάτισε τις κλήσεις στο κινητό της γυναίκας ενώ καλούσε η οικογένεια της.

Στην ανάρτηση του αναφέρει τα εξής:

“Επειδή, ακόμα και στη σημερινή εποχή του ευτελισμού και απαξίωσης των πάντων, υπάρχει αξιοπρέπεια, αντί να ανοίξω μεγαλύτερη πληγή στα παιδιά και τα εγγόνια της, για τον θάνατο της μητέρας της συζύγου μου, θα παρακαλούσα – κατανοώντας βεβαίως τις συνθήκες εργασίας των υγειονομικών και την κόπωση τους – μεγαλύτερη προσοχή σε επόμενα ( δυσμενή ) συμβάντα κόβιντ στο Τζάννειο Νοσοκομείο και όπου αλλού.
Η κυρα Μίνα πέθανε νωρίς το πρωϊ του Σαββάτου και η κόρη της το έμαθε στις 5.15 μ.μ. γιατί, όπως της είπαν στο τηλέφωνο, ” ξέχασε να την ενημερώσει ο προηγούμενος ”.
Α, λίγο προτού καλέσουν την σύζυγο μου, είχαν προηγηθεί τηλεφωνήματα στη μονάδα κόβιντ, γιατί καλούσαμε στο κινητό της την κυρα Μίνα και αρχικά δεν απαντούσε ενώ στη συνέχεια κάποιο χέρι τερμάτισε την κλήση.

Είμαστε άνθρωποι χαμηλών τόνων και έχουμε πόνο να διαχειρισθούμε τώρα, αλλά, σας παρακαλώ, έστω μέσα σε αυτό το χάος, προσπαθείτε να μην επαναληφθούν παρόμοια σφάλματα.
Είναι άσχημο για τους συγγενείς, προκαλεί ερωτηματικά, δίνει δικαιώματα…
Υ.Γ. Φαντάζομαι μόνο αν ήταν άλλοι στη θέση των παιδιών της κυρα Μίνας, τι θα είχε γίνει…”

Δείτε την ανάρτηση του:

Το DEBATER επικοινώνησε με τον πρόεδρο εργαζομένων στο Τζάνειο νοσοκομείο, κ.Δημήτρης Σιδέρη και θέλησε να απαντήσει σε όλα όσα ανέφερε ο γαμπρός της γυναίκας που έχασε τη ζωή της λέγοντας:

“Όλοι οι συνάδελφοι μας υγειονομικοί δυο χρόνια τώρα είναι στον αγώνα της πανδημίας στηρίζοντας το ΕΣΥ και τη χώρα, με όλες τις ελλείψεις που μπορεί να έχουμε. Όλο αυτό και με τις αναστολές των εργαζομένων έχει δημιουργήσει μια μεγάλη κόπωση στο προσωπικό.

Μεγάλη πιθανότητα λόγω φόρτου εργασίας να μην έγινε η ενημέρωση της οικογένειας για τον θάνατο συγγενή τους την κατάλληλη στιγμή.

Την συγκεκριμένη περίπτωση την έμαθα από ανάρτηση συγγενικού προσώπου του θανόντα. Συγκεκριμένα καθημερινά υπάρχει πρόβλημα και καταλήγουν πολλοί συνάνθρωποι μας. Αυτό το γεγονός πρέπει να έγινε 29/1 Σάββατο το πρωί. Διασταυρώσαμε τις πληροφορίες, θέλουμε να πούμε ότι λυπούμαστε πραγματικά με κάθε άνθρωπο που χάνουμε.

Οι εργαζόμενοι δίνουν τον εαυτό τους για να σώσουν όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούν.

Στην οικογένεια θέλω να πω ότι νομίζω δεν έγινε στην κατάλληλη στιγμή η σωστή ενημέρωση, αλλά αυτό δικαιολογείται διότι όταν ένας γιατρός έχει την μέριμνα 30-40 ασθενών, να μπορέσει να δει πως να ανταπεξέλθει εκεί πέρα να μην έγινε η σωστή ενημέρωση την κατάλληλη στιγμή.

Άνθρωποι είμαστε λάθη μπορεί να κάνει ο κάθε ένας”.

Για την ακύρωση της κλήσης στο κινητό της θανούσας απάντησε ότι:

“Τα προσωπικά αντικείμενα του θανόντα δεν τα πειράζει κανένας. Τα βάζουν σε ένα συγκεκριμένο φάκελο, τηρείται ένα συγκεκριμένο πρωτόκολλο και παραδίδονται στην οικογένεια. Δεν έχει δικαίωμα κανείς να σηκώσει τηλέφωνα, ούτε να ακουμπήσει πράγματα. Δεν πάει να χτύπησε το τηλέφωνο. Ο εισαγγελέας είναι δίπλα!”

Αν έχουν συμβεί και άλλα αντίστοιχα περιστατικά στο νοσοκομείο:

“Υπάρχουν συνθήκες πολέμου, δεν μπορώ να καταλάβω την ερώτηση σας πραγματικά. Είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό. Κανένας υγειονομικός δεν το έκανε αυτό Συνειδητά να μην ειδοποιήσει την ίδια οικογένεια. Αυτό λόγω φόρτου εργασίας να “ξέφυγε” 2-3 ώρες…”.

Ρεπορτάζ : Λάζος Μαντικός

Ειδήσεις σήμερα

Τηλεδιάσκεψη Μητσοτάκη με μαθητές ειδικού σχολείου Κοζάνης – Τι τον ρώτησαν (vid)

Η Τσικνοπέμπτη… έρχεται – Πότε πέφτει η αγαπημένη μέρα των κρεατοφάγων

Άγιος Βαλεντίνος – Ποιος ήταν ο άγιος του έρωτα και γιατί τον γιορτάζουμε στις 14 Φεβρουαρίου!

Ακολουθήστε το debater.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις