UEFA: Άνοιγμα σε Netflix και Amazon για την μετάδοση αγώνων του Champions League

Οι πλατφόρμες streaming θα μπορούν πλέον να υποβάλλουν προσφορές

UEFA: Άνοιγμα σε Netflix και Amazon για την μετάδοση αγώνων του Champions League

Το άνοιγμα σε νέες αγορές και ειδικότερα στις πλατφόρμες streaming κοιτάει η UEFA θέλοντας να κάνει το προϊόν της προσβάσιμο σε μεγαλύτερο κοινό.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η διοργανώτρια αρχή αναθεωρεί τη διαδικασία υποβολής προσφορών για τη μετάδοση της κορυφαίας διοργάνωσής της, του Champions League με στόχο την προσέλκυση πλατφόρμων όπως το Netflix και η Amazon.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ραδιοτηλεοπτικοί φορείς και οι πλατφόρμες streaming θα μπορούν πλέον να υποβάλλουν προσφορές για δικαιώματα σε πολλαπλές αγορές ταυτόχρονα. Προηγουμένως, οι μεγάλες αγορές υποβάλλονταν σε διαγωνισμό σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, ανάλογα με τις υπάρχουσες συμβάσεις, γεγονός που δυσχέραινε την υποβολή ομαδοποιημένων προσφορών.

Η UEFA συζητά τώρα το ενδεχόμενο σύναψης μακροπρόθεσμων συμβολαίων, ανέφερε η πηγή του Bloomberg, η οποία μίλησε υπό τον όρο της ανωνυμίας. Η UEFA άλλαξε τους κανόνες της πριν από περισσότερο από δύο δεκαετίες, εν μέρει λόγω της πίεσης από την Κομισιόν, προκειμένου να μειώσει τη διάρκεια των τυπικών συμβολαίων σε τρία έτη και να ενισχύσει τον ανταγωνισμό.

Μια ανανεωμένη διαδικασία θα μπορούσε επίσης να περιλαμβάνει μια παγκόσμια προσφορά, η οποία θα επέτρεπε ενδεχομένως σε έναν μόνο πάροχο να μεταδώσει ένα παιχνίδι σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά, σύμφωνα με την ίδια πηγή. Η UEFA πρόκειται να προκηρύξει διαγωνισμό για την ανάθεση των δικαιωμάτων μετά το 2027 τις επόμενες εβδομάδες, ανέφεραν.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, θα ληφθεί υπόψη η εμβέλεια και η προωθητική υποστήριξη και όχι μόνο το οικονομικό βάρος των προσφορών.

Η διαδικασία υποβολής προσφορών στις ΗΠΑ διεξήχθη από την Relevent Sports, η οποία συνιδρύθηκε από τον ιδιοκτήτη των Miami Dolphins, Stephen M. Ross. Η Relevent εξασφάλισε αρχικά τα δικαιώματα διαμεσολάβησης των συμφωνιών της UEFA με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, αφού νίκησε άλλες εταιρείες όπως την Octagon και την IMG της Endeavor, εν μέρει με την υπόσχεση να πουλήσει τα δικαιώματα έναντι τουλάχιστον 250 εκατ. δολαρίων ετησίως.

Επί του παρόντος, οι πέντε κορυφαίες ευρωπαϊκές αγορές της UEFA περιλαμβάνουν ένα μείγμα streaming υπηρεσιών και τηλεοπτικών σταθμών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον ιστότοπο του οργανισμού, η Γαλλία και η Ισπανία δεν χρησιμοποιούν streaming υπηρεσίες, καθώς οι αγώνες μεταδίδονται μέσω των Canal+ και Telefonica SA, αντίστοιχα. Το 2022, η Amazon εξασφάλισε μια τριετή συμφωνία με την UEFA για τα δικαιώματα μετάδοσης ορισμένων αγώνων του Champions League στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η συμφωνία αυτή θα λήξει το 2027. Η αμερικανική εταιρεία απέκτησε επίσης ξεχωριστά δικαιώματα για τη μετάδοση αγώνων στη Γερμανία και την Ιταλία.

Οι διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA – το Champions League, το Europa League, το Conference League και το Super Cup – προβλέπεται να αποφέρουν τουλάχιστον 4,4 δισ. ευρώ σε εμπορικά έσοδα κάθε σεζόν έως το 2027, τονίζει το Bloomberg.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ