Σε μια “απόφαση σταθμό” προχώρησε το Instagram βάζοντας τέλος στην περίφημη δυνατότητα των swipe up των links από τις 30 Αυγούστου.
Το swipe up ήταν η μοναδικός τρόπος μεταφοράς σε εξωτερικό ιστότοπο εντός της πλατφόρμας, μέχρι τώρα.
Η αλλαγή αυτή σημαίνει ότι όσοι επιθυμούν να ενσωματώσουν ένα link σε κάποιο story τους, θα μπορούν να το κάνουν πλέον με το κατάλληλο αυτοκόλλητο, δημιουργημένο ειδικά για αυτή τη δουλειά.
Η αλλαγή αυτή δεν αφορά μόνο τον τρόπο που μπορεί κάποιος να πατήσει το link για το swipe up, αλλά στο γεγονός ότι αυτό το αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο για όλους. Μέχρι τώρα, η δυνατότητα του swipe up δινόταν μόνο στους influencers που είχαν πάνω από 10.000 followers ή verified λογαριασμούς.
Instagram is retiring the swipe up https://t.co/KXEkX1QADt pic.twitter.com/rW36qqkOx0
— The Verge (@verge) August 23, 2021
Τα νέα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το “swipe up link”, με τη διαφορά ότι οι χρήστες αντί για “swipe”, θα κάνουν “tap”. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούν να απαντάνε στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που έως τώρα δεν ήταν εφικτό.